Emil uświadomił mi, że grafika 3D, praktycznie, otacza nas każdego dnia i każdego dnia jest obecna w naszym życiu. Ma zastosowanie w medycynie, w projektowaniu różnego rodzaju obiektów czy ważnych projektów, jest bardzo często wykorzystywana w animacji. Dzięki odpowiednim, trójwymiarowym zdjęciom wiemy jak wygląda kosmos, planety nas otaczające oraz życie na naszej planecie.
Wizualizacje 3D są niezwykle przydatne w projektowaniu, architekturze. To w tej technice przedstawia się dokładne obrysy i szkice oraz tworzy odpowiednie efekty, typu dym, ogień, śnieg, góry, drzewa czy deszcz.
Grafika 3D bardzo popularna jest także w przeróżnych grach komputerowych.
Dzięki temu wywiadowi dowiedziałam się ciekawych informacji na temat grafiki komuterowej i jej możliwościach. Emil pokazał, że przyjemne można połączyć z pożytecznym. Jego pasje dotyczą wielu działów informatyki, a wiedza i umiejętności są imponujące. Wywiad zdecydowanie zachęca do większego zaiteresowania się tematem grafiki komuterowej.
Podsumowując, wywiad z Emilem był dla mnie nie tylko interesujący, ale również inspirujący. Bardzo dziękuję Emilowi za tę rozmowę i poświęcony czas.